dystert väder, dyster tjej

Jag vet inte om det är det dystra vädret som smittat av sig på mig, men idag mår jag inte alls bra. Trött, seg, huvudvärk och helvetes ont i ryggen. Stack till skolan ändå, för att sedan få veta att på min 2 timmars långa natur-lektion skulle vi bara få veta betyg och sen fick man gå. Väldigt onödigt kände jag, det gav oss sedan tre timmars håltimme. Valde att åka hem istället och här ligger jag nu nerbäddad i sängen och har precis intagit dagens lunch och en värmande kopp te. Funderar på att sova en stund, men det är nog en dum idé om jag ska få någon sömn inatt.
Hur är det med er idag? Jag vet att jag sa att jag skulle svara på era kommentarer igår, men det blev inte av.. Ska ta tag i det så fort jag har orken till det. Aldrig alltså.. Heh, nejdå. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar