Top model

Om än jag älskar top model och gärna tittar på det, kan jag inte undgå att påverkas. Överallt blir man påverkad, är det inte "Beach 2012" och bikinihysterin, så är det via tvn - som Top Model. De s.k "plus size" modellerna är ju för tusan så de flesta utav oss ser ut!
Detta är Louise från säsong 18. Jag visste inte att hon räknades som "plus size" förrän de påpekade det! 
Jaja, detta må framstå som dubbelmoral av mig, då jag själv inte skulle vilja ha hennes kropp, men det är ju faktiskt såhär majoriteten av oss ser ut, inte som de andra tjejerna. 


3 kommentarer:

  1. Håller med. Dock tycker jag att hon var ganska smal för att vara plus size då dom andra tjejerna ändå varit ganska stora.

    SvaraRadera
  2. Att hon skulle vara plus size är ett skämt. Tidigare älskade jag top model, men nu förtiden tycker jag bara att det är ett skämt. Att Tyra skulle vara "hälsosam" och allt sånt där. Modellvärlden är inte hälsosam. Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Ska det där föreställa "plus size"? ;o Som du skriver så är det sådär majoriteten av befolkningen ser ut. ;o Toccara som var med i säsong 3 var ju plus size.

    SvaraRadera