Bröstsnack

Blurgh, april är en tråkig månad med knasigt väder. Regn, sol och snö om vartannat. Just nu är det mulet och regnar, suck. Jag som tänkte gå ut på en långpromenad.. Nåja. Att sitta inne med en kopp te och film är inte helt fel det heller.
Har förresten kommit på något "positivt" med att gå ner i vikt ohälsosamt. Man behöver ingen obekväm bh! Haha. Brösten är ju tyvärr det som oftast ryker först och jag är inget undantag. Har gått från D-kupa till B-kupa, och den är till och med lite för stor, men jag vägrar köpa mig en bh i A-kupa. Lite sorgligt dock, då jag alltid haft stora bröst. Då, innan jag blev sjuk, skämdes jag över att de var så stora och önskade att jag hade mindre. Nu är det tvärtom, såklart. You want what you can't have.

6 kommentarer:

  1. haha det låter exakt som mig ;) Jag har alltid haft stora bröst men nu är dom ju tillbaka igen, kan fasen inte ha några av mina blusar längre. haha.. Kram <3

    SvaraRadera
  2. så sant! SV: jag har sett på några avsnitt nu och är faktiskt riktigt bra kan ju inte sluta kolla när jag väl börjat bara ^^

    SvaraRadera
  3. Sv: Puh! Du skrämde mig lite där! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har alltid haft väldigt små bröst (fyller inte ens ut en a-kupa ordentligt) men jag använder bh för att skapa en illusion av att det finns bröst där ;) så olika det kan vara liksom! Naturligtvis har jag alltid velat ha större.. men jag har varit sjuk sedan innan jag kom i puberteten så ne, det har aldrig hänt.

    SvaraRadera
  5. Har alltid önskar mig stora bröst!!!! Haha eller C åtminstone!
    Evelina, jag vill att du ska veta att du är
    Otroligt fin och bad jag fått lära känna av dig har du ett hjärta av guld och borde precis som jag försöka sluta att leva för att äta utan äta för att leva! Bra att du försöker ju det med sjukhuset tänker jag på! Det blir bra tillslut

    Sv: tack! Men jag kan inte ta åt mig min mage är så tjock ich jag vet inte om det är pga min mens eller att jag gått upp under påsken

    SvaraRadera
  6. Samma här! Hade D-Kupa innan jag blev sjuk, sen när jag var som sjukast så hade jag B-kupa som var för stor... men hade bara en A-kupa som jag tydligen hade sparat sedan länge... Men nu är jag friskare och kan ha C-kupa! :) Det är väl det enda som jag är något nöjd med min kropp resten är förstort..

    SvaraRadera