Människokroppen


Hej på er! Inte en bra dag för mig idag, är jätteyr och har hemskt ont i hjärtat. Sitter i skolan iallafall och har naturkunskap, men ska hem efter denna lektionen och vila. Mamma tyckte jag skulle stanna hemma helt idag, men nje.. Ville gå på min naturkunskapslektion då vi har massa angående kroppen. Intressant faktiskt. "Tydligen" får vi i oss en himla massa kolhydrater i form av ris, pasta och potatis dagligen. Inte jag, heh. Fast nu ska jag lyssna, det diskuteras om konstgjorda sötningsmedel (cola zero, stevia osv..) är farligt och hur det faktiskt påverkar kroppen. Puss.

2 kommentarer:

  1. Finns studier som visar på att högt intag av light produkter triggar igång depressioner hos unga människor. Själv bojkottar jag allt som det står light på. Använder riktiga produkter och äter/dricker med måtta.

    SvaraRadera
  2. Varför få ni göra så roliga saker? vi får bara göra tråkiga saker.:(

    SvaraRadera