Förbränning

Läste lite på iForm's hemsida nyss och såg till min förtjusning att tre "aktiviteter" jag brukar göra bränner mycket kalorier! Jag har inte ens sett det som träning.
Hoppa hopprep; 340kcal/30min, rocka rockring; 300kcal/30min och åka inlines; 425kcal/30min!

Galet ju. Särskilt då jag brukade rocka med en speciell rockring med vikt, ni vet? Det måste ju förbränna mer också. Trodde inte att det gjorde någon betydelse så därför har den fått ligga nere i källaren och damma, men tror banne mig att den åker fram igen! Rullorna har legat i garderoben över vintern, men nu kan man ju åka igen. Underbart.

3 kommentarer:

  1. Hej finis! Hittade in på din blogg, brukade läsa den förut, du är bra! Här är min nya blogg, min förra var ju www.meandanamia.blogg.se, kram!

    SvaraRadera
  2. Ska springa och köpa ett hopprep imorgon haha!

    SvaraRadera
  3. Idag ska jag åka inlines alltså! :D

    SvaraRadera